[:en]Chairman message[:ar] رسالة الرئيس[:]

[:en]

        Since our modest beginnings in 1998

we have stayed true to our mission of delivering the finest quality services and products in whichever sector we have been involved with.

We believe the success and growth of our business can be attributed to consistency in terms of standards and policies and to the efforts of our supportive local and international partners. Furthermore, we have a very selective recruitment process that ensures our highly qualified staff and management are able to perform in accordance with our international standards.

Over the years, our professional belief in ethics and quality has evolved into a set of corporate standards and practices which we use as our benchmark for excellence. This attitude of providing the highest level of quality in all of our endeavors has paid-off at every step of the way. Today, we pride ourselves on being a trustworthy household name both in Egypt and beyond.

As a diversified group of establishments that maintains rigorous international standards in its many products and services we are in a unique position to capitalise on Egypt’s growing global trade.

 

Welcome to JACK TEC. We look forward to working with you

Walid N. EL-Din

[:ar] 

منذ بدايتنا المتواضعة في عام ١٩٩٨ .. ، ظللنا صادقين في مهمتنا المتمثلة في تقديم أفضل

الخدمات والمنتجات ذات الجودة في أي قطاع شاركنا فيه.

نحن نعتقد أن نجاح ونمو أعمالنا يمكن أن يعزى إلى الاتساق من حيث المعايير والسياسات وإلى جهود شركائنا المحليين والدوليين الداعمين.

علاوة على ذلك ، لدينا عملية توظيف انتقائية للغاية والتي تضمن أن موظفينا المؤهلين تأهيلاً عالياً والإدارة قادرين على الأداء وفقاً لمعايير منتجاتنا الدولية.

على مر السنين ، تطور اعتقادنا المهني في الأخلاقيات والجودة إلى مجموعة من المعايير والممارسات التي نستخدمها كمعيار للتميز. وقد دفع هذا الموقف من توفير أعلى مستوى من الجودة في جميع مساعينا في كل خطوة على الطريق.

اليوم ، نحن نفخر بكوننا اسما مألوفا موثوقا به في مصر وخارجها. بصفتنا أحد أعضاء مجموعة متنوعة من المؤسسات التي تحافظ على المعايير الدولية الصارمة في العديد من منتجاتها وخدماتها ، فنحن في موقع فريد للاستفادة من التجارة العالمية المتنامية في مصر.

نرحب بكم ونسعي دائما لرضاكم

وليد نور الدين

[:]